represent
brands
PresentDa
for
brands
De toekomst van vertegenwoordiging.
Leuk dat je bij ons terecht komt! Presentda is een vernieuwende en efficiënte manier om jouw dierbaar merk in de markt te zetten, je markt te vergroten of juist een nieuwe markt aan te snijden!
voor
meer
voor
meer
Let's Present PresentDa
Als we iets hebben geleerd uit meer dan acht jaar ervaring in de distributiesector, dan is het wel dat koude prospectie niet leuk is. Het is eerder een verplicht nummer (of zo voelt het toch) en kost veel geld en tijd. Vaste vertegenwoordigers moeten opgeleid worden en dan nog is het niet mogelijk om gans België rond te rijden. Freelancers dan maar? Dat lijkt een aantrekkelijke oplossing, maar vaak komen ze niet rond met hun commissie, is er weinig betrokkenheid en zijn ze na korte tijd weer weg.
Veel ondernemers gaan daarom maar zelf de baan op om winkels en horecazaken te overtuigen hun producten te verkopen. Het grote nadeel is natuurlijk dat er dan weinig tijd overblijft om de rest van je bedrijf uit te bouwen. Presentda erkent dit probleem en biedt dé oplossing voor merken die het op een andere manier willen aanpakken.
Als partner presenteren wij je producten bij de winkels of horecazaken met het grootste potentieel. Je betaalt enkel een vast bedrag per uitgevoerd bezoek. Leveren, factureren en opvolgen doe je lekker zelf. Zo verlies je geen marge of klantencontact. Zie het als een vakbeurs, maar dan veel gerichter en een stuk goedkoper per lead. Je merkt het, wij snappen je ondernemersmentaliteit voor de volle 100%.
De
PresentDa
Visie
Bij Presentda geloven we in kwalitatieve merken. Die verdienen een even kwalitatieve manier om geïntroduceerd te worden bij hun droom cliënteel. Daarom gaan we voor duurzame prospectie en stellen we je merk voor alsof het ons eigen kindje is. Dat levert een dubbel voordeel op. Het voelt prettig en is rendabel voor jou én het is aangenaam voor de winkels of horecazaken die we bezoeken. Op lange termijn bouwen ze een band op met onze Presenters en voelen ze zich niet gepusht om aan te kopen.
We merken dat het verkoopcijfer net stijgt dankzij deze persoonlijk aanpak. De verdeelpunten realiseren zich dat we premium merken voorstellen die een klik hebben met hun zaak en krijgen dus meer interesse in onze productvoorstellingen. Op die manier wil Presentda een ideale partner zijn om jouw voedings- of drankmerk met kennis en passie in de markt te zetten, de markt te verbreden of te verdiepen.
De
PresentDa
Promise
Jouw merk (of toch de voorstelling ervan) uitbesteden is geen gemakkelijke beslissing. Dat weten we. Daarom beloven we je graag een aantal zaken. Zodat je met een gerust hart kan focussen op de groei van je business, zonder wakker te liggen over hoe je jouw producten nu precies tot bij de eindconsument krijgt.
- Bezoeken aan (potentiële) verdeelpunten worden uitgevoerd door Presenters met minimum twee jaar ervaring in de sector.
- Je betaalt enkel een bedrag per volwaardige introductie.
- Er worden maximum drie niet-concurrerende producten tijdens één bezoek voorgesteld.
- We doen er alles aan om jouw product te verkopen, op voorwaarde dat het onze relatie met de bezochte partner niet schaadt.
The
Perfect
Plan
01 Distributie
StrategieWe overlopen en werken samen een efficiënte distributie strategie uit zodat we zo rendabel mogelijk kunnen prospecteren.
02 Paper
WorkWe stellen een samenwerkingsovereenkomst op waarin duidelijk staat wat we willen bereiken en op welke manier.
03 Pitch
Moviede merk eigenaar maakt een kort (gsm kwaliteit) filmpje waarin hij of zij het product uitlegt en verkoopt. Zo kunnen we onze presenters gemakkelijk al de juiste informatie en brand feeling meegeven. En kunnen ze daar tijdens de bezoeken nog altijd even naar spieken.
04 Proeven Is
Kopen!Daarom moeten we voor elk bezoek kunnen staaltjes voorzien om te degusteren.
05 Let's
PresentDaDe Presenters introduceren jouw product bij het gewenst cliënteel en regio.
06 The
FeedbackWekelijks krijg je een duidelijk overzicht van alle bezoeken die gebeurd zijn, de bestellingen (zodat je die asap kan uitleveren) en de feedback van de bezochte partners.